de bergen - Reisverslag uit Champagne-Mouton, Frankrijk van Grietje Meijer - WaarBenJij.nu de bergen - Reisverslag uit Champagne-Mouton, Frankrijk van Grietje Meijer - WaarBenJij.nu

de bergen

Door: fred

Blijf op de hoogte en volg Grietje

30 Oktober 2012 | Frankrijk, Champagne-Mouton

Vandaag vanaf Hunto de pyreneeën overgestoken naar Roncevalles. Een beste klim vooral in het begin. Het hoogste punt was 1420 meter. Het waaide goed daarboven en het was redelijk koud. Op het hoogste punt lag sneeuw. Dus daar ook maar even een foto van gemaakt. De afgelopen dagen hebben we in kleinschalige pandjes geslapen. Nu in een groot onderkomen voor maximaal 180 personen. Hier komen veel nationaliteiten samen. Vanuit Canada, Australië maar vooral Frankrijk en Spanje. Veel Fransen beginnen in Sant Pied de Port, en de Spanjaarden beginnen voornamelijk in Roncevalles. Morgen om 08.00 uur moeten we weg zijn dus dat is een uitdaging. Donderdag hopen we in Pamplona aan te komen. Tot nu toe gaat alles goed. Wel zie je dat veel mensen onvoorbereid aan de wandeling beginnen en spullen terugsturen dan wel nog even snel wat kopen. Het is nog steeds mooi weer dus we hopen dat dat ook nog maar even zo blijft.

Grietjes Fred.

• 31 Oktober 2012 - 08:01

Mario:

Hee Fred en Greteltje, hoe is ie daar!!!

Ik heb jullie verslagen gezien heel leuk allemaal jullie vermaken je best zo te lezen.
    trouwens Fred het bokbierfestival in de Beurs was weer als vanouds!
    Veel lekkere biertjes geproefd.

Take care!!

Mario

• 31 Oktober 2012 - 21:45

Marianne Hagemeier:

Hoihoi lieve luitjes

Wat fijn dat jullie de 1e etappe Pyreneen achter de rug hebben en dat het nog steeds goed weer is .
    Ik wens jullie een fantastische voortzetting van de ries en kijk uit naar het volgende verslag.
    Rolf Zaal is zo vriendelijk om het door te sturen naar onze pc ,dan kan ik het op mijn gemakkie lezen en ff reageren.
    Mooie voortzetting van jullie reis en een dikke knuffel
    Geniet er maar van beiden
    Marianne Hagemeier