Burgos. - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Grietje Meijer - WaarBenJij.nu Burgos. - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Grietje Meijer - WaarBenJij.nu

Burgos.

Blijf op de hoogte en volg Grietje

14 November 2012 | Spanje, Pamplona

We zijn nu alweer 2 etappes verder dan Burgos. Helaas was daar het signaal niet altijd even goed, maar dat mag de pret niet drukken. We gaan nog steeds voorspoedig en het weer zit ook nog steeds mee (over het algemeen). We lopen al een poosje samen met een Australiër en een Deen. We hebben in Burgos afscheid genomen van een Amerikaan, die via Madrid naar de Status terugvliegt om later de rest te lopen met z'n dochter. Vandaag de 14de november hebben we weer een stuk van de meseta achter ons gelaten. Het is een redelijk vlak landschap met af en toe een boom, en dus weidse uitzichten. Morgen gaan verder op weg naar León, waar we over een dag of 5 hopen aan te komen. Hopelijk smaken de tapas, pinchos en bocadillos daar ook zo goed als in alle kleine dorpjes die we hebben aangedaan.

• 14 November 2012 - 18:05

Hannie En Wim:

Het eten is goed, het weer is (meestal) redelijk goed, de tocht gaat voorspoedig, León is al bijna in zicht.
    Gezelschap onderweg, hele goede voorwaarden om "vleugeltjes"te houden.
    In het wijdse landschap zullen je ter hoogte Sahagún, pal naar het noorden de bergen van de Picos d'Europa wellicht kunnen zien (moet het wel zeer helder weer zijn, anders virtualiseer je die bergen). Een mooi stukje berglandschap in het vlakke hoogland van Spanje. Een aanrader om een keer te zien, zal vermoedelijk in de toekomst zijn.
    De heilige van vandaag? Siard van Mariëngaarde, zijn voorspraak wordt ingeroepen voor zieke kinderen, maar dat terzijde.
    Veel kijk en beleefplezier tijdens de tocht op weg naar León. Groetjes Hannie en Wim

• 15 November 2012 - 20:13

Bernadet :

Alweer bijna bij León; time flies en jullie gaan ook behoorlijk snel. Gelukkig blijft het weer nog redelijk. In Lelystad ben ik aan het aftellen tot de komst van de Hanzelijn. Die komt als Sinterklaas weer vertrekt, op 6 december. Dan pakt koningin Beatrix als eerste officieel de trein naar Zwolle. Op 8 december kunnen dan de Lelystedelingen, Drontenaren, Kampenaren en Zwollenaren een dagje gratis heen en weer en zijn er festiviteiten op de stations. Vanaf dat moment is mijn reistijd naar Zwolle gehalveerd. Nu nog naar Santiago de Compostella...

• 17 November 2012 - 18:58

Marianne Hagemeier:

Hoihoi Grietje en Fred
    Wat fijn dat jullie zo'n mooie tijd hebben en dat het weer goed blijft,leuke mensen ontmoeten en jullie blik verbreden geweldig hoor.
    Edith en ikzelf zei de gek vermaken ons ook wel op het RDW ,ze missen je wel hoor en kijken er naar uit dat je weer terug bent.
    Jullie zijn wel een superstel hoor en zo snel als jullie gaan geweldig

groetjes Marianne Hagemeeir

• 19 November 2012 - 09:02

Henk Maigret:

Beste Fred en Grietje,

De groeten van alle collegae van BCCB. Hier is, buiten het weer, nog alles hetzelfde. Fijn te horen dat het met jullie nog steeds goed gaat. Succes met het laatste stuk. Gaarne wel even reageren op onderstaand schrijven. Groet Henk

Geachte collega van de heer Willemsen. Naar aanleiding van het telefoongesprek, stuur ik u deze email.
    Graag verneem ik van u op welk nummer/email adres ik de heer Willemsen kan bereiken vanwege zijn boeking. Alvast hartelijk dank voor uw moeite.
    Met vriendelijke groet,
    Anita Sadi