Rustdag in Leon - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Grietje Meijer - WaarBenJij.nu Rustdag in Leon - Reisverslag uit Pamplona, Spanje van Grietje Meijer - WaarBenJij.nu

Rustdag in Leon

Door: Grietje

Blijf op de hoogte en volg Grietje

21 November 2012 | Spanje, Pamplona

Omdat we genoeg dagen hebben, nemen we een rustdag in León. Het is een mooie stad met heel veel leuke gezellige barretjes. Dus er wordt op deze rustdag toch wel gewandeld. Ook grijpen we de mogelijkheid om even naar een kapper te gaan. Als we gaan afrekenen, schrikken we van de prijs. Die is bijna voor-oorlogs.(19 euro voor 2 pers.) HAHA . Vanavond gaan we weer op zoek naar een goed restaurant. Gezellig met samen met de andere pelgrims eten en daarna, voor de 2e nacht, bij de Benedictijner nonnen slapen. Morgen verder op weg naar Santiago de Compostela.

• 21 November 2012 - 18:05

Hannie En Wim:

Hallo Pelgrims,
    Mooie stad León, niet zo in de tijd meegegaan wanneer je de prijzen leest, of is het een herwaardering van de euro?
    Inmiddels gaat de tijd voort en zakt de temperatuur. Hopelijk blijft het allemaal goed te doen op de volgende dagen en kilometers.
    Jullie schrijven niet meer over blaren en ongemakken, dus dat zal een geaccepteerd leefpatroon zijn geworden.
    Veel goed weer en mooie kilometers gewenst.

O ja, de heilige vandaag is Maria zelf.
    Vandaag wordt het moment gevierd dat zij door haar ouders Joachim en Anna naar de tempel werd gebracht.

Groetjes, Hannie en Wim

• 21 November 2012 - 20:47

Henny:

Hoi hardlopers,

Jeetje wat gaan jullie snel. Volgens mij rennen jullie naar de eindstreep. Hopelijk hebben jullie nog steeds goed wandelweer. Geniet nog wel even van de vrijheid en de omgeving, want voor je het weet, zit je gewoon weer in het koude Nederland.

Groetjes, Dick en Henny

• 22 November 2012 - 12:26

Bas:

Hallo wandelaars, zwoegers, genieters, etc etc.
    Goed te horen dat het jullie nog steeds goed gaat !
    De tijd vliegt voorbij, geniet er van maar niet met mate ;-)
    Zaterdag gaat de aanmelding voor Fjall Raven de deur uit.
    Heb je weer iets om naar uit te zien Fred ..........

Groetjes (ook van de kamer) en tot laterrrrrrrrr.
    Bas

PS: (T)huis alles oke hoor !!

• 22 November 2012 - 20:00

Fettje Meijer:

hallo tippelaars.
    zo te zien gaat alles bij jullie naar wens,
    fijn om te horen. wel een koopje he, daar
    bij de kapper. wij zijn blij dat jullie zo
    lekker genieten van de wandeling.
    ook tante joukje volgt julie op internet.
    zondag gaan wij naar tante tine, duplo
    blokken halen voor charlie,anders brengen ze
    dat spul naar de kringloop zonde.
    hier is alles goed
    de groetjes van pa en mij
    dikke knuffel voor jullie allebei

• 23 November 2012 - 15:02

Bernadet:

Pelgrims, dus jullie wandelen nu met een vooroorlogs kapsel? Of is de kapper wel met de tijd meegegaan? Ik wandel hier slechts met mate, tussen de bedrijven door; sporten houd ik wel bij. LifeFit in Lelystad is deze maand overgenomen door Fit for Free; gratis is het niet, wel gehalveerd in prijs. Nu we het toch over geld hebben; ik ben net bezig mijn verzekering aan te passen (kan nog tot eind december). Ik hoop jullie straks in goede gezondheid terug te zien. Groeten aan de nonnen.