zon regen en sneeuw - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Grietje Meijer - WaarBenJij.nu zon regen en sneeuw - Reisverslag uit Sarria, Spanje van Grietje Meijer - WaarBenJij.nu

zon regen en sneeuw

Door: fred

Blijf op de hoogte en volg Grietje

02 December 2012 | Spanje, Sarria

We hebben weer een internet verbinding. We zijn inmiddels aangekomen in Sarria. Het is nog ruim 100 kilometer naar Santiago.Op weg naar Sarria hebben regen zon maar ook sneeuw gehad. Boven de 1000 meter lag een sneeuwdek van ongeveer 15 centimeter. De sneeuw was grensgevallen dus het was een mooi gezicht. Gevolg was wel natte schoenen. De nacht geslapen op de top va n de berg. De volgede dag was er een wandelverbod echter wij waren al vertrokken. Halverwege de berg werd het weer groen. In Daartoe zijn we tijdelijk gestopt en hebben de trein genomen naar Santiago. Zodadelijk gaan we wandelen in de richting van de kust. Dit gaat ongeveer 6dagen duren. Daarna een korte vakantie in Portugal en de 18de december lopen we van Sarria naar Santiago. Een heel verhaal, ik hoop dat je het snapt. Voor de rest gaat alles goed op wat verliesgevende na. Een goeie borrel werkt dan goed. Tot het volgende bericht.

• 02 December 2012 - 09:53

Hannie En Wim:

Hallo PELGRIMS,
    Jawel met hoofdletterts, want ondanks jullie lange verhaal zijn er voortdurend doelen bereikt.
    De overstap, route naar de kust en vakantie in Portugal lopen hopelijk ook zoals zijn bedacht.
    Een beetje criptisch wanneer je over "wat verliesgevende" schrijft. Vervolgens een goeie borrel die zal werken??
    Weet dan dat het vandaag de dag van Bibiana van Rome is, zij is vooral de patrones van de drinkers, omdat in haar naam het woord bibere wordt herkend, dat is Latijn voor drinken. In Spanje zal dat woord jullie als herkenbaar in oren klinken.
    Wij zeggen Proost!
    Op naar de volgende etappes.
    Groeten Hannie en Wim

• 02 December 2012 - 10:34

Karin Willemsen:

hoi Fred en Grietje

fijn dat het jullie nog steeds goed af gaat....
    Ik ben wel benieuwd naar de foto's. Veel plezier en mooi weer toegegewenst.

Karin en René

• 02 December 2012 - 11:02

Jessie:

Hallo Stoere wandelaars,

Ik ben nog steeds perplex dat jullie dit hebben aangevangen.
    Heb veel respect voor jullie prestatie (ik had het allang opgegeven).
    Maar wil jullie toch nog een fijne wandeltocht wensen voor jullie laatste deel.
    Hoop dat het jullie brengt wat jullie ervan verwachten.
    SUCCES!!!!!

Jessie

• 02 December 2012 - 15:44

Els & Andre:

Hallo Jongelui,

Vanachter een bokbiertje deze mooie zondagmiddag is het makkelijk reageren.

Respect voor jullie prestatie, ik heb het idee dat jullie enorm 'voorlopen' op het schema maar dat geeft weer andere mogelijkheden zoals jullie al schreven.

Nog even volhouden dan kunnen jullie op een prachtige prestatie terug kijken die je niet snel zult vergeten, onder het genot van een speciaal voor jullie bewaard Kasteelbiertje gaan wij t.z.t. graag wat verhalen van jullie horen.

Nog een mooie tijd toegewenst.

Els & Andre

• 03 December 2012 - 10:52

Arnout Stam:

Hee volhouders.

Klinkt goed! Ga genieten van Portugal en de laatste loodjes!

Groet Arnout

• 03 December 2012 - 18:52

Bernadet:

Lopen jullie naar Finisterre? Om alvast wat kleding te verbranden, of wacht je daar toch nog even mee? ;-) Ik heb dit weekend de rugzak weer gepakt (ruim 11 kilo) voor een oefenrondje Weerwater. En voel meteen waar de pijn ook alweer zat. Dat komt wel goed dus, na de 18de... Hier vandaag (3 december) ook natte sneeuw, terwijl we gisteren nog een stralend zonnetje hadden.
    Veel plezier in Portugal. Even niet wandelen?

• 04 December 2012 - 16:45

Bas:

Hey Fred en Grietje,

Alles nog steeds goed ? Het schiet al op, voor je het weet zijn jullie al weer thuis.

Op 1 december, precies om 12.00 uur heb ik je ingeschreven voor Fjall Raven. Op datzelfde tijdstip bleken nog 50 collega' s dat gedaan te hebben. Er zijn 12 dames en 12 heren geplaatst. Er staan nog 24 dames op de reservelijst en ook 24 heren. Jij staat als 5e op de reservelijst bij de heren. Nu maar hopen dat er vijf afvallen.... !!
    Ik wist niet dat er zoveel "wandelgekke" collega's zijn !!

Als er meer nieuws is horen jullie het en anders een goede finaletocht gewenst.

All the best van alle BCCB-collega's en ons,
    Bas en Karla.

• 05 December 2012 - 15:05

Frederik Lokhorst:

Frederik!!!

Een prestatie van formaat. Ik ben benieuwd naar de reisverhalen. Hou je taai voor de laatste metertjes. Zie je volgend jaar weer in goede gezondheid.

Groet,

Frederik

• 08 December 2012 - 01:26

Annemarie:

Veel succes en plezier tijdens de rest van jullie reis. Knap hoor!
    Groetjes, Annemarie

• 08 December 2012 - 11:31

Jan En Ingrid:

Hoi Fred en Grietje. Heb nu pas de site gekregen van Paul. Leuk om te lezen. Jullie zijn al aardig dicht bij jullie doel. Gaaf gedaan hoor. Nog veel succes en geniet er van. Fijne dagen en tot kijk weer.