Vigo. - Reisverslag uit Vigo, Spanje van Grietje Meijer - WaarBenJij.nu Vigo. - Reisverslag uit Vigo, Spanje van Grietje Meijer - WaarBenJij.nu

Vigo.

Door: Grietje

Blijf op de hoogte en volg Grietje

15 December 2012 | Spanje, Vigo

Vandaag zijn we teruggereisd van Lissabon naar Vigo in Spanje. Het heeft ons een hele dag gekost, omdat we in Porto 5 uur moesten wachten. Dan nog maar een keer de stad in.
Lissabon is een grote stad, zo groot dat we gedeeltes met de bus en tram gedaan hebben. De bezienswaardigheden liggen een aardig eind uit elkaar.
We hebben het kasteel en kerken bezocht. En veel door de stad gewandeld.
Porto vinden wij een mooiere stad dan Lissabon. De bezienswaardigheden liggen ook wat dichter bij elkaar, zodat we daar alles lopend hebben kunnen doen.
Nu zijn we voor 1 dag aangekomen in Vigo. In 1 keer terugreizen naar Santiago de Compostela is niet te doen. Morgen dus maar deze stad bekijken.
Het weer is hier nog steeds acceptabel, zo'n 15 graden.

• 16 December 2012 - 14:41

Bernadet:

Tot dinsdag!

• 16 December 2012 - 23:14

Hannie En Wim:

Een mooie korte vakantie gehad, zo te lezen.
    Op naar de laatste kilometers. Met wat etappes terug naar het punt waar jullie met een paar meer de laatste kilometers gaan wandelen.
    Mooi dat de temperatuur nog steeds acceptabel is. Scheelt toch wel een hoop om zo zuidelijk te leven.
    We hopen snel jullie vorderingen weer te lezen.
    Groet,
    Hannie en Wim