uitgerust op vakantie - Reisverslag uit Marollette, Frankrijk van Grietje Meijer - WaarBenJij.nu uitgerust op vakantie - Reisverslag uit Marollette, Frankrijk van Grietje Meijer - WaarBenJij.nu

uitgerust op vakantie

Door: grietje

Blijf op de hoogte en volg Grietje

15 Oktober 2012 | Frankrijk, Marollette

Vandaag rustdag, want we willen wel uitgerust op vakantie. Gisteren heeft hier de herfst zijn intrede gedaan. Stevige wind en fikse regenbuien. Nu is het weer mooi weer. Zo maar de stad gaan bekijken, deze keer is het Mint-de-marsan. Zo'n 960 km van Santiago verwijderd, we zijn dus al over de helft. En dat alles zonder veel problemen. Zelfs het Frans gaat al een stuk beter.

  • 15 Oktober 2012 - 14:13

    Maarten:

    Hoi Grietje,

    Leuk om al jouw verhalen te lezen. En fijn dat het goed gaat.
    Echter wij beginnen jou nu wel een klein beetje te missen... Heel succes deze week en blijf zo door gaan!!
    Groeten van jouw RDW collega's vanuit Lelystad.

  • 15 Oktober 2012 - 22:41

    Eline:

    Frankrijk is bijna op, dan begint Spanje. Twee talen die naar mijn gevoel te veel op elkaar lijken, maar ja, ik gooi immers alle talen door elkaar. Nu de Franse taalbarrière geslecht is, hoop ik dat de andere kant van de Pyreneeën niet te veel hindernissen oplevert.
    Veel succes en vooral veel plezier met de tweede helft.
    Groetjes, Eline

  • 16 Oktober 2012 - 20:47

    Henny:

    Jeetje, nu al over de helft. Knap hoor. Volgens mij klopt alleen het laatste punt op jullie kaart niet. Als ik daar naar kijk, lopen jullie weer naar boven. Via google maps zie ik dat jullie bijna bij de spaanse grens zijn en dat zonder al te veel problemen. We hebben nog steeds veel bewondering voor jullie.
    Super. Veel succes met de volgende etappe.
    Groetjes Dick en Henny

  • 17 Oktober 2012 - 10:06

    Tim Swanborn:

    Hallo Grietje,

    Over de helft dat moet goed voelen, voor ons ook. Schiet toch eens op met die onzin, er zit stof onder het bureau in de spreekkamer en er wordt slecht gestofzuigd. Daar komt bij dat Asito nieuwe doekjes en closetrolhouder plaatst maar vergeten is ook de inhoud te bestellen???

    Eén doffe ellende, volgens mij doe je dit alleen maar om ons te laten weten dat je pas weet wat je hebt als je het mist?

    Het Team vindt wel dat je het af moet maken, wij vinden dat prestatie gerichte wel leuk.

    Au revoir et faire de votre mieux. Est fixé un disque?

    Kan je nu vast lezen. Gretel?

  • 17 Oktober 2012 - 19:48

    Bernadet:

    Voor het weer hoef ik het niet te doen, begrijp ik. Hier delen we in dezelfde herst, al beloven ze de komende dagen wel iets betere temperaturen. Ben je de baquettes al beu? Of stel je de paella liever nog even uit? Toch een goede nachtrust en heel veel plezier gewenst met de volgende etappe.

  • 17 Oktober 2012 - 19:48

    Bernadet:

    Voor het weer hoef ik het niet te doen, begrijp ik. Hier delen we in dezelfde herst, al beloven ze de komende dagen wel iets betere temperaturen. Ben je de baquettes al beu? Of stel je de paella liever nog even uit? Toch een goede nachtrust en heel veel plezier gewenst met de volgende etappe.

  • 17 Oktober 2012 - 23:36

    Marianne Hagemeier:

    hoihoi jongelui

    Ik lees (dankzij Rolf )jullie berichten en dat vind ik helemaal geweldig,het is helemaal super dat het zo voorspoedig gaat ,ze missen je wel hoor Grietje,we doen ons best ,maar ja ik heet geen grietje en edith geen Hans hahaha nou meis ik kijk uit naar jullie vorderingen ,een hele dikke knuffel en een prachtig vervolg van de reis groetjes Marianne en Edith

  • 19 Oktober 2012 - 15:54

    Bas En Karla:

    Hoewel we niet zo vaak reageren, volgen we de verhalen en foto' s (Syl) wel..... Mooi dat alles goed gaat daar, hou vol ! Hier en bij jullie thuis alles goed. Vandaag is het een prachtige dag van rond de 20 graden, morgen nog zo' n dag voorspeld.

    All the best, sterkte en pleziet gewenst !
    Geniet van Barcelona.

    A bientot et au revoir.
    B&K

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Marollette

Grietje

Actief sinds 25 Aug. 2012
Verslag gelezen: 251
Totaal aantal bezoekers 9760

Voorgaande reizen:

01 September 2012 - 31 December 2012

Onze wandeling naar Santiago de Compostela

01 September 2012 - 31 December 2012

Mijn eerste reis

Landen bezocht: